ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום שני, 3 ביוני 2019

בוגבו אנט / Bugaboo Ant


בוגבו אנט (נמלה) / Bugaboo Ant
בוגבו השיקו היום  דגם חדש של עגלה. העגלה נקראת אנט (נמלה). בוגבו אנט היא העגלה הקטנה ביותר של היצרן. האנט מורשה לעליה למטוס בכ- 50 חברות תעופה. בוגבו אנט היא העגלה בעלת הקיפול הקטן ביותר שבוגבו אי פעם יצרה וגם העגלה הקלה ביותר של היצרן והיא שוקלת 7.2 ק"ג. כשמה כן היא, העגלה הקטנה יכולה לשאת משקל גדול, עגלת האנט יכולה לשאת משקל תינוק של עד 22 ק"ג (גיל 5) כאשר רוב העגלות כיום מסוגלות לשאת רק עד 15 ק"ג. 
לאנט יש טיולון דו כיווני והיא מתאימה לשימוש מגיל לידה, מצד שני אין לעגלה אמבטיה אך ניתן יהיה לצרף לה שק שינה ובכך תתאים מגיל לידה באופן טוב יותר (אך עדיין לא מושלם כמו עם אמבטיה אמיתית). לאנט יש טיולון דו כיווני, היא באה להתחרות בטיולונים הקומפקטיים המודרניים המורשים עליה לטיסה ובראשם הבייבי זן יויו+, כאשר היתרון המשמעותי שלה הוא הטיולון הדו כיווני. בישראל התחרות תהיה טובה ליבואן מכיוון שמדובר באותו יבואן שמשווק את 2 המותגים. למרות היותה קטנה לאנט יש סל חפצים גדול וניתן לשאת בתוכו לא מעט פריטים (נמלה כבר אמרנו).
לאחר הקיפול באנט יש 2 אופציות, להשאיר את הידית פתוחה ואז היא משמשת כטרולי שאפשר לנייד וכאשר הידית בפנים מקבלים את הקיפול הקומפקטי. גם כאשר העגלה במצב מקופל יש גישה לסל החפצים (לפחות לחלק ממנו) ושם אפשר להכניס פריטים חשובים כמו בקבוקים, מוצץ, שמיכה וכו', כלומר עוד סוג של תיק שיפנה לכם מקום בתיקים שלכם.
חשוב לציין שלא הכל ורוד בעגלה החדשה: עגלות קטנות מביאות חסרונות גדולים מכיוון שהמושב צר וקצר וללא מדרך רגליים מתכוונן נוחות התינוק לא תהיה בשיאה, יהיה מדובר בעגלה צפופה, למרות הצהרת היצרן עד משקל 22 ק"ג וגיל 5 שנים יהיה שם צפוף מאוד ככל שהילדים יגדלו (לדעתנו). הגגון יחסית קטן אבל זהו הגגון הראשון בדגם סידרתי של היצרן עם חלון הצצה (הללויה).
הגלגלים קטנים ולכן מדובר בעגלה עירונית וגם זה בעיקר לאזורי קניונים ומדרכות ישרות. ככל שהדרך תהיה משובשת כך העגלה פחות תתפקד. התפעול יחסית מסורבל, הפיכת המושב מצד לצד דורשת מספר פעולות, כמוכן גם הקיפול דורש לדעתנו יותר מדי פעולות ויש לשים לב לכך, ישנן עגלות היום שמתקפלות ונפתחות בפעולה אחת ולכן תוך מספר קטן של שניות, בבוגבו אנט זה יקח זמן. ניתן לחבר לעגלת האנט מבחר גדול של סלקלים ברכישת מתאם נוסף אך נכון לכרגע אין לה אמבטיה כך שהיא לא הכי מושלמת לניו בורן. כרגע מחיר ההשקה בארה"ב עומד על 500 דולר לפני מיסים כך שהמחיר המשוער בישראל ינוע בין 2500-3000 ש"ח. כן, המחיר הזול גם מעיד שהדגם נראה ומרגיש פחות יוקרתי משאר דגמי החברה ורואים זאת לדוגמא בידית אחיזה מפלסטיק ולא מצופה עור. כמובן שנעדכן מיד עם השקתה בארץ ובמחירה בישראל. כרגע אלו השארות בלבד. ככל הנראה השקת בוגבו אנט בישראל תהיה בספטמבר כמו באירופה.
ככל הנראה בוגבו אנט תהיה להיט מכירות כמו רוב דגמי היצרן.


       

                                                                              פרסומת:


0 תגובות on "בוגבו אנט / Bugaboo Ant"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם