ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום רביעי, 29 במאי 2013

חדש בבייבי קלאב איי בי סי דיזיין 2013 / ABC Design


חדש בבייבי קלאב עגלות איי בי סי דיזיין, קולקציית 2013 עכשיו באולם התצוגה. עד היום עגלות איי בי סי דיזיין לא נמכרו בבייבי קלאב, הסיבה העיקרית לכך הייתה מחירה היקר, כעת גם לאחר שהעגלות עברו שידרוג, וגם לאחר ירידת מחיר חדה החלטנו להציג את העגלות, בכל זאת מדובר בעיצוב גרמני ואיכות גרמנית, הבדים ברמת איכות מאוד גבוהה, אי בי סי דיזיין היא בין הבודדות שנותנת אחריות על הבדים בשנה הראשונה. בדי העגלה גם מסנני UV, מזרן האמבטיה הוא העבה והמפנק ביותר כיום, משקל העגלה ירד וגם רוחב העגלות ירד השנה. יש ליין צבעים ענק. היחודיות השנה היא ששלדי העגלות מגיעים בצבעי הבדים, מה שנותן לוק מיוחד ויחודי. וכמו שכתבנו מחיר שווה במיוחד.
לחברה 2 דגמים דגם הממבה ודגם הטרי טק.

דגם הממבה הוא הדגם הנמכר ביותר של החברה, יש לו שלד זהה לביבה ולדוקטור בייבי, אבל הבדים בסטנדרט אחר לגמרי, המחיר כבר די זהה, והעיצוב מנצח. לעגלה סל ענק, בולמי זעזועים מיוחדים שמתאימים גם לשטח הכי קשה שיש, מחזירי אור לחושך, ידית טלסקופית לגבוהים במיוחד, האמבטיה מאוד גבוהה וכך גם מושב הטיולון. לדגם זה מתחבר רק הסל קל איי בי סי דיזיין סה"כ מוצר איכותי במחיר תחרותי. (מחיר לא ניתן לפרסם אבל ניתן לבקש הצעת מחיר דרך האתר שלנו, יש באנר בתחתית הפוסט עם קישור לאתר).






דגם הטרי טק הוא דגם עם
עיצוב היי טקי, העיצוב המיוחד קנה לדגם הרבה מעריצות, מעבר לעיצוב יש גם מוצר איכותי, מאסיבי ונח. לדגם קפיץ יחודי ענק שבולם את הזעזועים בצורה מושלמת, הקפיץ ממוקם במרכז העגלה ככה שהוא בולם ב- 100% את כל הזעזועים. גם כאן הבדים איכותיים, האמבטיה מרופדת והעיצוב המיוחד של הידיות מאפשר לתלות על הידית שקיות קניות, ועדיין יש ידית אחיזה שלמה. לדגם זה  ניתן לחבר 6 סוגים שונים של סל קלים. מחירה זהה לדגם הממבה, עגלה שבעבר נמכרה מעל ל- 5000 ש"ח כיום עולה קרוב ל- 40% פחות.
(מחיר לא ניתן לפרסם אבל ניתן לבקש הצעת מחיר דרך האתר שלנו, יש באנר בתחתית הפוסט עם קישור לאתר).



בהקלקה על הבאנר תעוברו לאתר בייבי קלאב,
באתר תוכלו לקבל מידע נוסף אודות העגלות,
בנוסף ישנה אופציה לקבלת הצעת מחיר במייל.
ניתן גם בבקשת ההצעה לשאול כל שאלה ואנו נשיב בהקדם.


0 תגובות on "חדש בבייבי קלאב איי בי סי דיזיין 2013 / ABC Design"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם