ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום רביעי, 10 ביולי 2013

הגרלת סמארט טרייק ספארי בייסיק לחברי הפייסבוק של בייבי קלאב - תקנון



הגרלת תלת אופן מדגם ספארי בייסיק מבית סמארט טרייק.
 סמארט טרייק ספארי 2013, עיצוב חדש, טכנולוגיה חדשה, חוויה חדשה, הרכבה קלה, חדש: "היגוי המגע ™" טכנולוגיה המאפשרת לתמרן את תלת אופן עם הנוחות של הגה כוח על ידי המגע הקל ביותר. גלגלי גומי סופגי זעזועים. smart trike מאפשרת להורה שליטה מבוקרת בתלת אופן. עומד בדרישות בטיחות עולמיות. חדש טכנולוגיה ידידותית למשתמש, מיועד לתינוקות מ10 חודשים ועד 36 חודשים +. שווי המתנה: 549 ש"ח. לשבועיים הקרובים: מחיר התלת אופן יהיה: 499 ש"ח.

תקנון:
המבצע מתקיים דרך עמוד הפייסבוק של בייבי קלאב, יש להיכנס לקישור הבא: הגרלת תלת אופן סמארט טרייק ספארי בייסיק, הקישור הוא לתמונת המוצר בעמוד הפייסבוק שלנו, כל מי שחבר פייסבוק של בייבי קלאב ויעשה share לתמונה יכנס אוטומטית להגרלה של התלת אופן. ההגרלה תערך ב- 19/07/13. שם הזוכה יפורסם עד 48 שעות לאחר ההגרלה בעמוד הפייסבוק שלנו. ניתן להיכנס להגרלה עד ה- 18/7/13 עד שעה 23:59.

יש ללחוץ על כפתור ה- אהבתי/LIKE על מנת לאשר את קריאת התקנון.

תקנון המבצע:


  1. הפעילות פתוחה להשתתפות לחברים של בייבי קלאב בפייסבוק.
  2. התנאים להשתתפות בפעילות יצוינו באופן מדויק בסטטוס של התחרות או בבלוג שלנו. כולל מועד התחלה, מועד סיום, הקריטריונים לזכייה וכדומה.
  3. ההשתתפות בפעילות הנה בכפוף להסכמה לתנאים שלה ולתקנון. שיפורסם בצמוד לפעילות.
  4. הנהלת העמוד רשאית להפסיק , לעצור או לשנות את הפעילות במידה והתגלו מצד המשתתפים מעשים שנעשו בחוסר תום לב, ולשיקול דעתה הבלעדי, וכן לבצע שינויים בתקנון.
  5. הנהלת העמוד רשאית ע"פ שיקול דעתה, לפסול משתתף/ת ללא החובה למתן הסברים.
  6. הפרסים שיוקצו לפעילות יפורטו בסטטוס המתאים וימסרו לזוכה בחנות בייבי קלאב, רחוב אלכסנדר ינאי 6 פ"ת בלבד, ובכפוף ליצירת קשר, תיאום מצד הזוכה והצגת תעודת זהות. אין החברה אחראית במקרה והפרס לא יידרש בתוך שבועיים מהכרזת הזכייה .
  7. החברה רשאית במידה ולא תהיה דרישה לפרס עד שבועיים מיום הכרזת הזוכה, להעבירה לזוכה אחר ע"פ שיקול דעתה. או לחלופין להעלות את המוצר להגרלה נוספת!
  8. הפעילות הנה באחריות מפעילי הדף בלבד, ואין לפייסבוק או מי מטעמה כל נגיעה או קשר לדף, או לפעילות המדוברת.
  9. השתתפות בפעילות הנה הסכמה מפורשת לתנאים שלה, וכי משלוח של חומר הנושא זכויות יוצרים הנו באחריות השולח/ת בלבד. ברור כי התכנים/התמונות הנן מקוריים של השולח והנו בעל זכויות היוצרים עליהם, ו/או נושא באחריות למקרה של הפרה של זכויות אלו.
10. אין להשמיץ או לפגוע בדרך כל שהיא במשתתפי התחרות. פעילות מעין זו תגרום לעצירת/הפסקת התחרות או השעייה של הגורם הפוגע ומניעת הפרס ממנו, ללא החובה למתן הסבר.
11. ההשתתפות הנה אישית למשתמש, אין להשתתף בזהות שונה או בדויה.
12. ההשתתפות מותרת לגילאי 18 ומעלה.
13. ההשתתפות מותרת לבעלי פרופיל פייסבוק פעיל ואשר שם הפרופיל שלהם ניתן לאימות באמצעות תעודת זהות.
14. יש לשלוח/להעלות פריט בודד לתחרות. העלאה או משלוח של יותר מפריט אחד, עשויה ליצור מצב בו המערכת תמחק או תפסול ע"פ שיקול דעתה פריטים עודפים.
15. התקנון מנוסח בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים

0 תגובות on "הגרלת סמארט טרייק ספארי בייסיק לחברי הפייסבוק של בייבי קלאב - תקנון"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם