ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום שני, 16 בספטמבר 2013

איי בי סי דיזיין 2014 / Abc Design 2014


איי בי סי דיזיין חשפו 2 דגמים חדשים לשנת 2014. אלו דגמי הטרי טק פלוס והממבה פלוס אלו הדגמים המחודשים של הממבה והטריטק הקיימות (שעדיין ישארו בליין החברה וימכרו במחירים אטרקטיבים), איי בי סי דיזיין יצרו את סדרת הפלוס. סדרה זו פותחה במשך כשנתיים, בשנתיים אלו אי בי סי דיזיין ערכו סקרים רחבים בהם נשאלו כל רוכשי עגלות החברה מה דעתם על המוצר, מה צריך לשפר, מה חסר וכו'. הם לא הופתעו מכך שהרוב המוחלט מרוצים מהעגלות, הם כן לאורך הזמן ערכו רשמים והסיקו מסקנות. את כל המסקנות הם מסרו לחברת עיצוב חיצונית שהם שכרו, אי בי סי דיזיין החליטו שטוב יותר אם ראש נקי יבצע את השידרוגים, למרות שהצוות שלהם בקלות יכל לעשות זאת, אבל כך הוחלט במטה החברה. חברת העיצוב יצרה את סדרת הפלוס שבה נכללות הממבה החדשה והטרי טק החדשה, כבר במבט ראשוני רואים שהעגלות נראות שונה לעומת הדור הקודם, נעשו המון שיפורים ודברים שלא קיימים באף עגלה נכון להיום. לנו אין ספק שלאור השינויים (אותם תראו בהמשך הפוסט), עגלת הממבה פלוס והטריטק פלוס יהיו שתיים מהעגלות הנמכרות בישראל אם לא הכי נמכרות.
העגלות צפויות להגיע לישראל לקראת דצמבר/ינואר, יתכן סיכוי קלוש שכבר בנובמבר, כמובן שאנו נעדכן מיד כשיהיה מידע עדכני.

השיפור הראשון הוא רוחב העגלות שכעת עומד על 60 ס"מ במקום 67, כעת העגלות נכנסות בכל מעבר צר ולכל תא מטען בקלות.
שינוי נוסף הוא מנגנון הקיפול, הרבה התלוננות שהמנגנון הקיים קצת קשה ולכן ויתרו על ידית טלסקופית (מה שגם מפחית משמעותית את משקל העגלה) ועשו מנגנון פשוט לקיפול.
קיפול קטן וקומפקטי.

בכל הדגמים הוכנסו בולמי זעזועים מיוחדים, מדובר בקפיצים הקיימים באופני הרים, הקפצים ניתנים לשינוי הקשיחות בלחיצת כפתור, כך ניתן להתאים את בולמי הזעזועים לכל תנאי שטח, מדרכה רגילה, חצץ, פארק ואפילו חול ים.
קפיצים שלא היו מביישים מרצדס

גם לממבה פלוס וגם לטריטק פלוס נוסף מנגנון בלימה ידני, היתרון הגדול שאת הברקס מפעילים בקלות בלחיצת כפתור וכך גם השחרור, כעת לא צריך לשבור את ציפורני הרגליים עם מעצור רגלי מסורבל, תוך כדי הליכה ניתן לבלום אוטומטית את העגלה ולעצור מבלי לחפש למטה את הברקס.
ברקס ידני

מנגנון נעילת הגלגלים הקדמיים שונה אף הוא, כעת בלחיצת כפתור קלה עם הרגל, הגלגל הקדמי ננעל ולא מסתובב 360 מעלות. הדבר גורם לכך שלא נצטרך להתכופף לשנות זאת. אין הרבה שימוש במנגנון הזה אבל מי שצריך לנענע תינוק בעגלה בכדי להרדימו, או אולי משתמש בעגלה לריצות, המנגנון הזה יחסוך לו הרבה כאבי גב.
נעילת גלגלים בדריכה פשוטה

מושב העגלות הוגדל, כעת ניתן בלחיצת כפתור להאריך את המושב, כך גם ילדים גבוהים במיוחד יוכלו לשבת בנוחות. עגלות אי בי סי תמיד היו רחבות וארוכות, אך בחברה החליטו שתמיד יש יוצא מן הכלל בעיקר כשמדובר בתינוקות ולא לקחו סיכון.
המושב החדש

השינוי הכי גדול נעשה במושב הטיולון. עד היום תמיד היה ויכוח, האם זוית השכיבה של עגלות כמו בוגבו, סטוקי או האי בי סי דזיין טובה? מכיוון שהעגלות לא נשכבו לשכיבה שטוחה והיו במצב שישבן הפעוט כלפי מעלה, רבים חשבו שהזוית לא נוחה לתינוק לשינה, להשכבה על הבטן להחלפת חיתול וכו', ואמת די בצדק. לכן המון העדיפו עגלות בעלות שכיבה שטוחה. אבל וזה אבל גדול, היתרון הענק לזווית הלא שטוחה היה בכך שזו זווית עירסול, זו התנוחה הטבעית של התינוק כשאר הרגליים כלפי מעלה, כך התינוק היה מצוי ברחם, כך התינוק יחל לזחול בקצב מהיר יותר, הגוף של התינוק לא נמתח ובכך לא תהיה פגיעה בהליכת התינוק בעתיד, זרימת הדם ללב טובה יותר כשהרגליים כלפי מעלה, התינוק רגוע יותר כאשר גופו לא מתוח, כשיורדים מדרכה התינוק לא מחליק כלפי מטה. אז באיי בי סי דזיין היו מבולבלים (כמו שאתם כבר התבלבלתם), מה עדיף שכיבה שטוחה או שכיבה סטטית כשהישבן והרגליים של הפעוט כלפי מעלה, אז הם החליט בפשטות, למה לא גם וגם, בכך הם יצרו את העגלה הראשונה והיחידה בעולם שנותנת מענה לכל התנוחות שהתינוק זקוק להם, שכיבה שטוחה או שכיבה סטטית, בעזרת מנגנון פשוט אתם ההורים תחליטו איך נח יותר לתינוק שלכם. תוכלו לראות בתמונה ובסרטון למטה כמה פשוט וקל להשתמש במנגנון החדש. המנגנון נרשם כפטנט רשום ולא נראה שיועתק בעתיד הקרוב.
שכיבה שטוחה או אנכית, למה לא גם וגם
ושינוי אחרון, את אמבטיה העגלות של הממבה פלוס והטריטק פלוס ניתן לקפל בקלות, אם בעבר נאלצנו להוציא את מזרן העגלה, כיסוי הרגליים ולהתעסק בחלק הפנימי של האמבטיה, כעת המנגנון ממוקם בתחתית האמבטיה ובפעולה פשוטה ניתן לקפלה, הדבר בעיקר יחסוך מקום ברכב, בגלל המנגנונים המסובכים הקיימים היום, רוב ההורים לא מתעסקים עם קיפול האמבטיה, כעת שזה פשוט מתמיד תוכלו להכניס שלד עגלה ואמבטיה לכל תא מטען, גם לקטנים ביותר, כך לא תסכנו את עצמכם ותינוקכם כשאמבטיה בתוך הרכב. בנוסף מעבר לסל קל של אי בי סי דיזיין, כעת ניתן לחבר בעזרת מתאמים מגוון ענק של סל קלים כמו: מקסי קוזי, סייבקס, בי סייף, ג'ואי, וולדאן ועוד.



                           

0 תגובות on "איי בי סי דיזיין 2014 / Abc Design 2014"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם