ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

צ'יקו 2014 / Chicco 2014


צ'יקו הציגו המון מוצרים חדשים ואנו נתמקד בעיקר בעגלות.
עגלה ראשונה היא האקטיב 3 (ACTIV3) כאן מדובר בשיפור של עגלת הS3 שהצליחה מאוד באירופה (ונכשלה בארץ) השיפורים הם: גלגלים משופרים באיכות גלגל אויר אבל ללא אויר, בולמי זעזועים משופרים ומתכווננים, שינוי המצבים מתבצע בלחיצת כפתור ולא עם שרוך. הקיפול מתבצע ביד אחת במקום 2. סה"כ עגלה שמאוד אהבנו, לצערנו בישראל ההורים לא מתקרבים לעגלות 3 גלגלים עקב דעות קדומות (וחבל), לכן ככל הנראה גם עגלה זו לא תזכה להצלחה, אלא אם תהיה לה גירסאת 4 גלגלים כמו שהייתה לS3. לגבי הגעה לארץ בשלב זה אין פרטים.


עוד עגלה חדשה שהוצגה היא האורבן (URBAN), מדובר בעגלה שתהיה במחיר אטרקטיבי, מאוד אופנתית עם מבחר צבעים רב, העגלה מגיעה עם יחידה אחת אשר משמשת גם כאמבטיה וגם כטיולון, על השלד ניתן לחבר מתאם שעליו מתחבר סל קל הקייפיט הנפלא של צ'יקו. העגלה מאוד קלה, נעימה בהליכה וסה"כ במחיר הנכון יכולה לזכות להצלחה בארץ ובוודאי שבאירופה, לגבי הגעה לארץ אין פרטים עדיין.





צ'יקו הציגו עגלה נוספת, שמה לא ידוע בשלב זה, העגלה מיועדת בעיקר לשוק האירופאי הקר, למדינות סקנדינביה, רוסיה וסביבתה, לעגלה גלגלי שטח, קפיצים מיוחדים לעבירות מעולה, ניתן גם להחליף את הגלגלים הקדמיים בזוג גלגלי ענק (כמו האחוריים) לשטח קשה במיוחד, לארץ קשה להאמין שתגיע וגם עם כן בוודאי שלא תימכר במספרים גדולים, מדובר בעגלה מאוד כבדה עם קיפול ענק.


עוד הוצגו: בוסטר חדש שנראה נח ובטיחותי, כורסא אשר נפתחת למיטה, כסא אוכל חדש, צבעים חדשים ללייטוואי (אשר צריכים להגיע בקרוב לארץ) וגם צבעים חדשים ומדהימים לאקו (גם הם כבר בדרכם ארצה), טיולון הלונדון שופר ונראה איכותי ומעוצב יותר. כרית שינה חדשה מבית בופי אשר תשמש לשינה ולא להנקה, במקום לקנות את הכרית הנקה לשינה תהיה כרית יעודית ונוחה לכך.
הוצג גם בקבוק חדש שמחליף את בקבוק הסטפ אפ בו שיפרו כמה ממגרעות הסטפ אפ, כסא בטיחות הנקסטפיט האמריקאי, ליין מוצרי טיפוח (שמפו, אל סבון וכו') אורגניים, ועוד המון דברים חדשים, עליהם נרחיב במידה ויגיעו לישראל. 
תוכלו להתרשם בחלק מהמוצרים בתמונות למטה.







0 תגובות on "צ'יקו 2014 / Chicco 2014"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם