ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

בן בת 2014 / Benbat 2014


החברה הישראלית בן בת אשר זוכה להצלחה ברחבי העולם וגם בישראל הציגה מספר מוצרים חדשים, המוצרים ברובם נמכרים כבר בארץ וחלקם יחלו להימכר בימים הקרובים, בתמונה העליונה רואים את כריות תמיכת הראש לסל קלים או מושבי בטיחות אשר מעוצבים בצורה מיוחדת, צבעונים ובעלי בד נעים, המחירים מאוד סבירים וכבר עכשיו המוצר זוכה להצלחה בארץ.
 עוד 2 מוצרים חדשים הם תיקי הגן, מדובר בתיקי פלסטיק חזקים וצבעונים, יש להם כיס פנימי להכנסת ציור של הילד, יש תמיכת גב מעולה ויחודיות. התיקים גדולים ובעלי יכולת אחסון גבוהה.
בוסטר הגבהה לאוכל, הבוסטר מתחבר לכל כסא רגיל, הבוסטר מתקפל למימדים קטנים ויש לו רצועת נשיאה, בכך יכול ההורה ללכת עם המוצר למסעדות, בתי קפה, מלנות, סבא וסבתא וכו' ולהרכיב את הכסא על כסא רגיל. היתרון שלא צריך להושיב על כסא שכבר חרשו עליו במסעדה, סבא וסבתא לא צריכים לאחסן כסא אוכל גדול ומסורבל והמחיר ידידותי.

צאלונים לרכב, בשוק לא חסר ובישראל מדובר במוצר מבוקש, הצאלון הזה אבל מאוד שונה ממה שקיים, קודם כל הוא צבעוני ויכול להעסיק את הילד בזמן הנסיעה, הגימיק הגדול שלו הוא 2 פלסטיקים שקופים בצבעים המאפשרים לקרני שמש לחדור לרכב מבלי לסנוור או להציק וליצור עלומות אור צבעוניות ברכב, דבר אשר ללא ספק יעניין כל ילד.










ועוד מוצר נפלא הוא מראת הרכב, כאשר התינוק בסל קל במושב האחורי הורים רבים משתמשים במראות, רובן קטנות או משעממות ובכן לא המראה הזו, מדובר במראה גדולה, צבעונית בעלת פטנט מיוחד, ההורה בעזרת שלט יכול להפעיל את המראה ואז יופיע פרצוף על המראה אשר גם ינגן, הפרצוף לא יפריע להורה לראות את הפעוט בסל קל. המוצר גם ימכר במחיר מאוד סביר ולא יקר בהרבה ממראה רגילה.


0 תגובות on "בן בת 2014 / Benbat 2014"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם