ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום שלישי, 14 בינואר 2014

נונה 2014 / Nuna 2014


חברת נונה ההולנדית חשפה מספר דגמים חדשים לקראת שנת 2014.
נתחיל בדגם האייבי (Nuna IVVI), הדגם כבר נחשף לפני שנה אבל כעת בנונה סיימו ללטש ולעצב את העגלה, העגלה יצאה ממש בימים אלו למכירה באנגליה וככל הנראה תגיע בקרוב לארץ. מדובר בעגלה מעוצבת, בעלת בדים איכותיים, סל ענק, טיולון דו כיווני הנשכב למצב שכיבה שטוח, ידית טלסקופית המתאימה גם להורים גבוהים וצבעים מיוחדים. ברגע שהעגלה תשווק בארץ נעדכן. ניתן לראות תמונה וסרטון:

         



עוד עגלה חדשה היא הנונה מיקס (Nuna Mixx). דגם המיקס הוא דגם יותר קליל, לדעתנו גם יותר פרקטי ועדיין מועצב בסטייל הולנדי, הדגם מקביל לדגם הכרום של ג'ואי, אך הוא יותר מעוצב ועשוי מדים איכותיים יותר. מכיוון שמדובר באותו יבואן של נונה וג'ואי, לא בטוח שעגלה תגיע, במידה וכן כמובן שנעדכן. ניתן לראות תמונות נוספות:







ולסיום, נונה שידרגו את טיולון הפפ, הטיולון מאוד מעוצב וקליל, לא זכה להצלחה בשל כמה סיבות: היו לו 2 מצבים ששונו ע"י רוכסן (לא רעיון מוצלח וגם לא הייתה שכיבה) המדף רגליים לא התכוונון, הגגון היה קטן והמחיר יקר. כעת הכל (למעט המחיר) נפתר. יש שכיבה מלאה, כיוונון מצבים בעזרת לחצן, הגגון ניתן להארכה, ניתן לכוונן את מדף הרגליים, יש צבעים חיים יותר וגם מגוון גדול, לסיכום אם המחיר יהיה סביר בהחלט מדובר בלהיט פוטנציאלי.

לנונה גם יש סל קל מאוד מיוחד ומפואר, בשלב זה לא כנראה לא מתוכנן להגיע לארץ. אם יהיה חדש נעדכן עליו בפוסט נפרד.


0 תגובות on "נונה 2014 / Nuna 2014"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם