ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום שני, 27 בינואר 2014

עגלות ואלקו / Valco


בקרוב יחלו להימכר עגלות ואלקו בישראל. ואלקו היא חברה אוסטרלית מאוד ותיקה בתחום מוצרי התינוקות, הדגש העיקרי שלהם הוא תחום העגלות. מלבד אוסטרליה החברה משווקת למספר מדינות בהן ארה"ב וקנדה, שם עגלות החברה זוכות להצלחה בלתי רגילה, בנוסף העגלות זוכות לשבחים רבים מצד הלקוחות. בעלי החברה הם יהודים אשר מאוד מאוד אוהבים את ישראל, הם גם משווקים באוסטרליה המון מוצרי תינוקות של חברות ישראליות כמו: ליטף, קידס קיט, בן בת ועוד. לישראל יגיעו 3 דגמים בשלב הראשון. 2 דגמים יגיעו במהלך חודש מרץ ודגם נוסף במהלך אפריל או מאי.
הדגמים הראשונים שיגיעו הם הספארק והספארק דו לתאומים. מחירים בשלב זה עדיין לא ידועים. אנו נפרסם את כל המידע ברגע שהעגלות יהיו בארץ.

דגם הספארק (Valco Spark) הוא דגם אורבני מעוצב, הדגם כולל אמבטיה וטיולון דו כיווני. מלבד העיצוב המרשים מדובר בעגלה מאוד נוחה להליכה, קלה לניוד וגם לקיפול. גם מבחינת משקל מדובר בעגלה קלה אשר משקלה יחד עם טיולון הוא 9 ק"ג. יש לעגלה סל חפצים ענק ומחירה צפוי להיות מאוד מאוד סביר וכל הנראה לא יעלה מעל 2800 ש"ח. בנוסף יהיה ניתן לרכוש מתאם לסל קלים שונים שיתחברו על שילדת העגלה. *לישראל יגיע דגם שונה ממה שנמכר בחו"ל, בחו"ל האמבטיה והטיולון הם חלק אחד בעוד שלארץ יגיעו אמבטיה לחוד וטיולון לחוד. דבר חשוב שהיבואן התעקש עליו ובצדק.

ספארק דו (Valco Spark Dou) היא עגלת התאומים היוקרתית ביותר של החברה (לחברה יש עוד 2 דגמים שבשלב זה לא יגיעו לישראל). הדו כמו הספארק ליחיד מספקת את אותם יתרונות, מדובר בעגלה מאוד פרקטית, בעיקר להורים עם תאומים. יש אמבטיות וטיולונים דו כיוונים, סל סופר ענק, נוחות הליכה מרשימה וקיפול די נח. בשוק עגלות התאומים אין יותר מדי עגלות המשלבות טיולונים ואמבטיות, ואלו הקיימות יחסית יקרות, הואלקו תיתן פתרון נפלא וככל הנראה גם במחיר מאוד סביר. *לישראל יגיע דגם שונה ממה שנמכר בחו"ל, בחו"ל האמבטיות והטיולונים הם חלק אחד בעוד שלארץ יגיעו אמבטיות לחוד וטיולונים לחוד. דבר חשוב שהיבואן התעקש עליו ובצדק.

ואלקו זי (Valco Zee) היא העגלה הנמכרת ביותר של החברה, ככל הנראה גם בישראל העגלה תהפוך ללהיט ותעשה כאב ראש לבייבי ג'וגר סיטי מיני, ברייטקס בי אג'ייל, ברווי קריסטל, ביבה טאי טאי וכל המתחרות היושבות על אותה משבצת.
למה היא תעשה כאב ראש? זה מאוד פשוט, מלבד פרקטיות העגלה מציעה גם עיצוב מיוחד, דבר שחסר למתחרות שלה.
ומעבר לעגלה מעוצבת נקבל גם עגלה מאוד איכותית. העגלה תגיע עם אמבטיה מאוד גבוהה ומפוארת, מעבר לגודלה הנדיב של האמבטיה יש לעגלה גגון הנפתח לאיוורור שזהו יתרון מעולה לקיץ וגם להשכבת התינוק על הבטן.
הטיולון מרופד היטב ויש לו מדף רגליים מתכוונן, דבר שחסר אצל כל המתחרות (מלבד בטאי טאי), יש סל חפצים ענק, הקיפול מאוד פשוט לביצוע, בסופו מקבלים עגלה מקופלת מאוד מאוד קטנה כאשר בד העגלה נשאר בתוך העגלה ולא כלפי חוץ. יש לעגלה נוחות נסיעה מרשימה. לישראל תגיע העגלה עם גגון שונה מזה שבתמונות ובסרטון, הגגון כמובן יהיה גדול יותר. המחיר צפוי להיות זול, יגיעו גם מתאמים המאפשרים לחבר סל קלים שונים על שילדת העגלה. יתרון גדול נוסף שלה הוא רוחב הגלגלים האחוריים אשר עומד על 55 ס"מ ומאפשר להיכנס ולעבור בכל מעבר צר. כמו שציינו דגם זה יגיע רק באפריל/מאי לארץ. לארץ יגיעו דגמי 2014 אשר כוללים ידית מתכווננת.


0 תגובות on "עגלות ואלקו / Valco"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם