ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום רביעי, 21 במאי 2014

חדש עגלות ולקו / Valco Stroller


חדש עגלות ולקו. ולקו היא חברה אוסטרלית מאוד מצליחה באוסטרליה, ארה"ב וקנדה. בעלי ולקו הם יהודים חב"דניקים שהחליטו שהגיע הזמן שהמוצרים שלהם ימכרו גם בישראל. החברה האלו אוהבי ישראל והם מפיצים באוסטרליה המון מוצרים של חברות ישראליות בתחום מוצרי התינוקות. אבל אנחנו כאן לספר על עגלותיהם.
לארץ הגיעו בשלב זה 2 דגמים ודגם נוסף יגיע במהלך החודש הבא.
דגם הספארק מציע שלדה מעוצבת נוחה מאוד לניוד והליכה, קיפול מאוד פשוט וקומפקטי בנוסף יש סל חפצים ענק. לדגם זה אמבטיה עם מזרן מפנק ורשת איוורור לקיץ. הטיולון הוא טיולון דו כיווני. יש מתאמים לסל קלים שונים אשר מתחברים לשלדה. העגלה מגיעה במבחר צבעים ומחירה מאוד אטרקטיבי.




 דגם נוסף הוא הספארק לתאומים. דגם זה יכול בקלות להפוך לעגלת התאומים הנמכרת ביותר. לדם 2 סלי שיכבה מפנקים כמו עגלת היחיד. טיולונים דו כיווניים סל החפצים הוא בגודל מטורף. המשקל שלה מאוד קל ביחס לעגלות תאומים והקיפול די קומפקטי. היא נמכרת בפחות מחצי מחיר בהשוואה לבוגבו. גם כאן יש מבחר צבעים נאה.


ולקו זי תגיע לישראל במהלך חודש יוני או לכל המאוחר יולי. זהו הדגם הנמכר ביותר של החברה. דגם זה הוא מתחרה ישיר של הבייבי ג'וגר והוא מנצח אותה בקלות ברמת האיכות. סל השכיבה הוא הסל המפנק של הספארק, הטיולון בעל גגון גדול, לטיולון שכיבה מלאה, עיצוב יוקרתי, מדף הרגליים מתכוונן והקיפול מאוד קטן ופשוט לביצוע, העגלה נעמדת לאחר הקיפול. נתן עליו הסבר ועדכון ברגע שהוא יגיע לישראל.

0 תגובות on "חדש עגלות ולקו / Valco Stroller"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם