ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

סייבקס 2015 / Cybex 2015


סייבקס השנה השתגעו! הם הציגו בביתן מטורף ליין חדש של עגלות ומוצרי בטיחות חדשים.
סייבקס הציגו 3 דגמי עגלות חדשות, גם בדמים יש תתי דגמים מה שיכול לסבך קצת את ההורים לעתיד.
לשמחתנו יבואן סייבקס החליט מראש לא להתעסק עם תתי הדגמים והוא יביא לישראל את הדגמים שיתאימו לדרישות הצרכן הישראלי. לפני הסקירה רק נוסיף שאנו לא יודעים לומר מתי יגיעו הדגמים לישראל, המטרה שעד סוף השנה או תחילת שנה הבאה הם יגיעו לארץ אבל שום דבר לא בטוח. בכל מקרה שווה לעקוב אחרינו, אנו נעדכן מיד כשהדגמים יגיעו.
 אז מה חדש:
נתחיל מהבסיס ונעלה. הדגם הראשון נקרא איטרניס אם 4, דגם זה קיים גם ב- 3 גלגלים וגם בגרסא בעלת שם שונה עם גלגלי אויר, כמו שהוסבר לישראל תגיע רק האיטרניס אם 4 עם גלגלים מוקצפים. האיטרניס אם 4 היא למעשה טיולון עם שכיבה ישרה הפונה לכיוון הנסיעה, הטיולון מתקפל עם מנגנון קיפול קוויק פולד אשר מאוד זהה לבייבי ג'וגר סיטי מיני, למעשה עגלה זו תתחרה בסיטי מיני של בייבי ג'וגר רק שלסייבקס יש כמה יתרונות חשובים, מחירה יהיה זול יותר, הבדים איכותיים יותר והעיצוב מרשים יותר, כמובן שניתן יהיה לחבר סל קל סייבקס (ללא צורך במתאם נוסף). לעגלה גגון XXL ענקי. מחיר צרכן צפוי: 2100 ש"ח עם סל שכיבה, טיולון בלבד 1400 ש"ח.
ניתן לראות ב- 2 התמונות את דגם האיטרניס.

דגם נוסף שהוצג הוא הבליאוס, לבליאוס שלדה דומה לאיטרנס, בדגם זה הידית ניתנת לכיוונון גובה. ההבדל המרכזי בין האיטרנס לבליאוס הוא הטיולון, בדגם הבליאוס הטיולון ניתן לשליפה ולהרכבה דו כיוונית עם הפנים להורה או לכיוון הנסיעה, הבליאוס מתקפלת עם מושב הטיול גם כשהוא פונה להורה וגם לכיוון הנסיעה, כמובן עם מנגון הקיפול קוויק פולד. סל קל סייבקס מתחבר על השלדה ללא מתאמים. לעגלה גגון XXL ענקי. מחירה הצפוי: 2790 ש"ח עם אמבטיה.
ניתן לראות ב 2 התמונות למטה את דגם הבליאוס.

הדגם העיקרי שהוצג הוא דגם הפריאם, זהו דגם הדגל שמבחינת סייבקס לא מדובר בעגלת פרימיום אלא בעגלת פלטיניום. הפריאם מגיעה עם שלדת ניקל יוקרתית, סל שכיבה גבוהה, טיולון דו כיווני בעל שכיבה מלאה, גגון XXL ענק, העגלה מתקפלת עם מושב הטיולון גם כשהוא פונה להורה. הידית דמוית העור נותנת תחושה נוספת של יוקרה, ניתן לחבר סל קל סייבקס בעזרת מתאם נוסף. מחירה צפוי להיות: 5750 ש"ח לאמבטיה + טיולון.
ניתן לראות למטה 2 תמונות של הדגם.


כמו שכתבנו בפוסט אחר, סייבקס גם הציגו סל קל חדש שנקרא אטון קיו קלאוד.
היחודיות של הקלאוד היא שיש לסל קל גם מצב שכיבה שטוח, למי שירצה לחבר את הסל קל על העגלה (הקלאוד גם מתחבר למרבית העגלות הקיימות בשוק), התינוק יוכל לשכב בנוחות גם בזמנים ארוכים מ- 45 דקות.
החסרון הוא המחיר: 1790 ש"ח וזה לא כולל בסיס, בהתחשב בכך שהסל קל בדרך כלל טוב לתקופה ממוצעת של 8 חודשים בהחלט מדובר בסיפור יקר. את הסל קל ניתן לראות בתמונה למטה. בנוסף הוצג בוסטר חדש שיחליף את הסולושיין הקיים.






0 תגובות on "סייבקס 2015 / Cybex 2015"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם