ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

הרטן 2015 / Hartan 2015


חברת הרטן הגרמנית הציגה מספר חידושים ושינויים לקראת 2015.
נתחיל מהמהדורה המיוחדת המדהימה, המהדורה המנומרת. מהדורה זו קיימת ב-2 צבעים, בגוון מוקה או בגוון אפור שניהם דמוי עור בשילוב בד פשטן יוקרתי.
האמבטיה מגיעה עם פנסי לד כחולים וגגון עטוף פרווה הניתנת להסרה, על גגון הטיולון יש אבני סברוסקי שיוצרים ראש של נמר, ובאזור העניים של הנמר יש גם 2 נורות לד (ניתן לראות למטה איור של הנמר). ללא ספק עגלה שנותנת שואו. בנוסף גם לגגון הטיולון מתחברת הפרווה. המהדורה כוללת גם מזרן דו צדדי, צד אחד פרווה וצד שני כותנה מנומרת. בנוסף מקבלים תיק יוקרתי תואם.
העגלה גם כוללת כפפות חורף מפרווה לאם ולתינוק, היבואן בארץ מנסה להביא את העגלה ללא הכפפות כדי שהמחיר יוזל. אם המהדורה תגיע לארץ (ויש סיכוי שכן, אנו נעדכן). כל הצבעים החדשים והאקססוריז צפויים להגיע לישראל בתחילת 2015, ככל הנראה בינואר.
הנמר משובץ אבנים והעניים נדלקות עם פנסי לד






מהדורה חדשה נוספת שהוצגה היא שיתוף פעולה עם חברת בלי באטן. בלי באטן היא חברת אופנה גרמנית אשר מייצרת ליין בגדי הריון, ביגוד ומוצרי טקסטיל מיוחדים לתינוקות. במהודרה זו קיימים 2 צבעים שהם מבד ג'ינסי מיוחד, המהדורה קיימת באפור בהיר או באפור כהה. המראה נראה יוקרתי ואופנתי וצריך לראות בלייב ולא דרך תמונות כדי להבין עד כמה מיוחדים הצבעים. בנוסף המהדורה מגיעה עם מזרן עבה, נעים ומיוחד לטיולון. מחירה לא צפוי להיות יקר בהרבה מהגרסאות הרגילות.

חברת הרטן הציגה פיתוח בטיחותי מעניין. הפיתוח נועד כרגע ל-2 דגמים: טופליין אס ואקספריה, שתיהן לא נמכרות בישראל ולא צפויות להימכר. למרות זאת נספר על הפיתוח. ל-2 העגלות שהוזכרו יש ברקס ידני, בעזרת חברה שוודית הרטן פיתחו מפתח שנכנס למנגנון הברקס, אל המפתח מוחברת רצועה גמישה אשר יושבת על ידו של ההורה. הרצועה הגמישה מאפשרת להורה לזוז בחופשיות מעגלה, להתכופף לסל ועוד. אך ברגע שהעגלה בורחת להורה מהיד, לאחר מטר המפתח מתנתק מהברקס, הברקס מופעל באופן אוטומטי והעגלה ננעלת אוטמטית. המנגנון פותח לאחר שבעולם קרו 3 מקרים שבהם עגלות התדרדרו לפסי רכבת לאחר שההורה שכח להפעיל את הברקס. יש עוד מאות מקרים שלא מדווחים מכיוון שהם מסתיימים בפציעות קלות. בהרטן הבטיחו שעד שנה הבאה לכל הדגמים יהיה את הברקס הידני ואז יהיה ניתן לחבר אליהן את המפתח, אנו מקווים שזה יקרה כי הפטנט הזה מדהים וכנראה לא יקר.


הרטן הציגו דגם חדש, הדגם נקרא רייסר ג'י טי אס (Hartan Racer GTS), למעשה בג'י טי אס לקחו את דגם הרייסר ג'י טי (Hartan Racer GT), הגדילו את הגלגלים הקדמיים והוסיפו ברקס ידני (ברייסר ג'י טי הוא אופציונלי אבל לא בארץ). הברקס בג'י טי אס הוא לא אופציה, הסיבה היא פשוטה, הג'י טי אס פותחה להורים שאוהבים ספורט וטיולים, הגלגלים הגדולים בנויים לריצות קלות, הליכות בשטח וכו', ולכן יש גם ברקס ידני, זאת כדי לאפשר עצירה מלאה תוך כדי ריצה.
לא ידוע אם דגם זה יגיע לארץ, במידה וכן נעדכן.

הרטן הציגו תיק עגלה חדש, התיק תואם לכל הצבעים. התיק ענקי ומעוצב ואפילו יכול לשמש כתיק ערב כשהולכים עם תינוק לאירוע. התיקים יגיעו לארץ עם קולקציית 2015.




לסיום, יש להרטן המון צבעים חדשים, בתמונות ניתן לראות קמצוץ מהן, כמו כן יש גם שלדה שבהרטן נקראת מוקה, למעשה זה צבע ברוזנה וגם שלדה זו תגיע לארץ. בתמונות מימין ושמאל אפשר לראות את ההרטן סקיי, היבואן אומר שיש דרישה לדגם זה והיא צפויה להימכר בישראל לקראת אמצע 2015.


הרטן רייסר ג'י טי מהדורת הנמר / Hartan Racer GT Leopard

הרטן רייסר ג'י טי בג'ינס / Hartan Racer GT Denim





0 תגובות on "הרטן 2015 / Hartan 2015"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם