ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום שני, 8 בספטמבר 2014

הצצה למוצרי תינוקות חדשים לקראת 2015 / New Baby Products For 2015


בימים אלו נערכת בארה"ב תערוכת Abc Kids Expo שהיא תערוכת מוצרי התינוקות הגדולה בעולם.
בתערוכה מציגים יצרני מוצרי התינוקות המובילים בעולם את דגמי 2015 שלהם. אנו לא נמצאים בארה"ב אבל הנה מה שקיבלנו משם. בסוף השבוע הזה תערך בגרמניה התערוכה הגדולה באירופה, אנו נהיה שם. מומלץ יהיה לעקוב אחרי האינסטגרם שלנו, נעלה משם תמונות ונעדכן במהלך השבוע הבא.




בוגבו חשפו את הבי 3 שכבר כתבנו עליה בעבר. החשיפה העיקרית הייתה המהדורה המיוחדת שלהם עם חברת דיזל.
אנחנו אהבנו מאוד את הבוגבו קמיליון 3 של דיזל, כמובן ששווה לעקוב אחרינו כי נעדכן מיד כשתגיע לישראל, לארץ יגיעו מעט מאוד עגלות בוגבו דיזל לכן כדאי לשריין מראש לכל מי שאהבו.
בנוסף בוגבו הציגו את הבוגבו ראנר, הבוגבו ראנר היא שלדה שעליה מתחברים האמבטיה או הטיולון של כל דגמי בוגבו.  השלדה מאפשרת להורים ספורטיביים לעשות ג'וגינג עם העגלה. אנו לא יודעים לומר אם ומתי השלדה תגיע לארץ או מחיר, כמובן שנעדכן אם יהיה מידע עדכני.



מאמאס אנד פאפאס מרחיבה את משפחת הארמדילו, אותה עגלת טיולון נפלאה שכתבנו עליה לפני מספר ימים.
לארמדילו תהיה גרסאת סיטי ארמדילו שתהיה קטנה יותר ובעיקר סופר קלה, בנוסף יהיה לה קיפול מאוד קומפקטי.
דגם נוסף הוא הארמדילו פליפ שיציע טיולון דו כיווני. אין לנו מידע נוסף לגביה כמו אם תהיה אמבטיה לדגם זה (ממה שהבנו כן), אנו נבחן בגרמניה את הדגם ונעדכן.

בייבי ג'וגר חשפו טיולון תאומים חדש, הטיולון מתאים מלידה מכיוון שהמושבים הם דו כיוונים. ניתן לראות את התינוק מול ההורה ולהפך.



אפפה בייבי חשפו את הויסטה החדשה, כמו שניתן לראות בתמונה העליונה, הויסטה החדשה היא עגלה שתוכל בעתיד לשרת כעגלת אחים, היא מגיעה עם אמבטיה וטיולון וניתן לרכוש מושב טיול נוסף בעתיד, הדבר היה קיים גם בויסטה הקודמת רק שכאן מושב הטיולון זהה למושב הרגיל והוא דו כיווני ונשכב. שינוי גדול נוסף הוא מנגנון הקיפול ששונה, הויסטה הייתה עגלה מאוד קשה לקיפול וכעת הקיפול יהיה קל מאוד, הגלגלים שונו לצמיגי גומי שיספקו נוחות הליכה משופרת וכמובן ללא פנצ'רים או ניפוח אויר. בנוסף נחשפה הלגאסי שהיא למעשה הויסטה הישנה עם עיצוב נאה יותר ועם מנגנון הקיפול והגלגלים המשופרים אשר זהים לויסטה החדשה. בנוסף אפפה בייבי חשפו גם טיולון תאומים.

סייבקס הציגו את האטון Q קלאוד, כמו ששמתן לב בתמונה לקלאוד יש מצב שכיבה וזה דבר אדיר, בטח כשמחברים לעגלה, נוסיף לזה רמת בטיחות מהגבוהות שיש וזהו סל קל מושלם, סביר להניח שגם יקר ביותר. הסל קל זכה בפרס vמוצר החדשני ביותר (JPMA innovation award) שהוצג בתערוכה.
היבואן של סייבקס בישראל עדכן אותנו שבגרמניה הם יציגו 3 דגמי עגלות חדשים, אז עקבו אחרינו לעדכונים.


0 תגובות on "הצצה למוצרי תינוקות חדשים לקראת 2015 / New Baby Products For 2015"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם