ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום שלישי, 23 בספטמבר 2014

פג פרגו 2015 / Peg Perego 2015


פג פרגו הרגילו אותנו להמון הפתעות כל שנה, השנה היו הפתעות אבל מעטות ביחס לשנים קודמות.
אז מה חדש בפג פרגו לקראת 2015?
כמו שכתבנו בעבר, פג פרגו הציגו שלדה לבנה לבוק פלוס, כעת מתברר שהחידוש הוא לא רק הצבע לבן אלא שלדה שנקראת בוק פלוס 51, מדוע 51? המספר מסמן את רוחב השלדה 51 ס"מ לעומת 59 ס"מ רוחבן של הבוק פלוס או הבוק פלוס S. אז לליין הבוק תצטרף השלדה השלישית, בניגוד לS אין לשלדה זו צמיגי גומי או ידית אחיזה דמוית עור והיא זהה לבוק פלוס הרגילה וישנו רק שינוי רוחב הגלגלים, השלדה מגיעה בגוון לבן בלבד.
עוד שינוי מרענן, כל דגמי הבוק פלוס של 2015 יגיעו עם טיולון הפופ אפ, מהגרסאות הזולות ועד לפופ אפ היקרה.
בפג הבינו שטיולון הפופ אפ בנוי לשלדי הבוק ובניגוד לטיולון הרגיל אשר היה מתאים לדגמים הישנים של פג, טיולון הפופ אפ איכותי יותר, מתקדם יותר, נח יותר ויוצר קיפול עגלה קטן ב- 30% מאשר עם הטיולון הרגיל. ככל הנראה מהלך זה יגרום לעליית מחירם של דגמי הבוק פלוס.
כמו כן, פג הציגו צבעים חדשים עם בד מיוחד דמוי ג'ינס אבל לא רק בגוון ג'ינס, יהיו צבעים כמו ירוק, אדום וכחול, ניתן לראות בתמונות העליונה והשתיים התחתונות, יש לציין שהן לא עושות חסד ובמציאות הצבעים נראים מרשימים ואופנתיים יותר,

פג פרגו הציגו גם ליין אקססוריז לדגמים, ליין שתמיד היה קיים אך לא הוצג או נמכר כראוי. הליין כולל: מזרן לאמבטיה, מזרן לטיולון, מגשים, מיטריות, כילות, כיסויי רגליים ועוד. לא ידוע אם לארץ יגיע כל הליין, אך חלק מהליין יגיע בודאות, דברים כמו מגש לעגלות בוק ומיטריות לדוגמא.



עוד שינוי הוא בסיס הסל קל של פג פרגו. הסל קל של פג זכה לציון הבטיחות הגבוהה ביותר שאי פעם סל קל קיבל, מה אי אפשר היה לומר עליו הוא שהוא נח בנסיעות, זאת מכיוון שבסיס האיזופיקס הקיים לא ידע לשנות זוויות ולתת זווית שכיבה.
הבסיס החדש פותר זאת, עוד בעיה שהוא פותר זה את המצב שלפג היו 2 בסיסים, בסיס חגורה רגיל (שבעצם לא מוצלח) או בסיס איזופיקס. הבסיס החדש יכול להחגר גם עם חגורה או להתחבר לעוגני האיזופיקס.


כמו כן הוצג טרמפיסט של פג פרגו, כרגע בשלב אב טיפוס ולא ידוע אם יצא לפועל. בכל אופן היתרון של פג פרגו הוא שכל שמרבית הטרמפיסטים הקיימים בשוק יכולים להתחבר לעגלות החברה.



0 תגובות on "פג פרגו 2015 / Peg Perego 2015"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם