ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום חמישי, 20 ביולי 2017

סל קל מקסי קוזי מיקו 30 / Maxi Cosi Mico


סל קל מקסי קוזי מיקו 30 / Maxi Cosi Mico 
שילב השיקו בישראל סל קל חדש של היצרן מקסי קוזי. למי שלא יודע מקסי קוזי הם יצרנים הולנדים והם החברה הראשונה בעולם שהציגה את המוצר סל קל. כיום מלבד סל קל הם מייצרים עגלות וכסאות בטיחות.
מקסי קוזי נרכשה לפני שנים על ידי דורל, קונצרן מוצרי תינוקות שבבעלותו חברות כמו בבה קונפורט, קוסקו, סייפטי פירסט, קוויני, טייני לאב, מקסי קוזי ועוד חברות שחלקן לא קשורות לענף מוצרי התינוקות.
היות ודורל היא קונצרן שהשוק הגדול ביותר עבורו הוא השוק האמריקאי הם החלו לייצר סל קלים וכיסאות בטיחות מבית מקסי קוזי לשוק האמריקאי, השוק האמריקאי שונה מאוד מהאירופאי גם מבחינת דרישות לקוח וגם מבחינת דרישות התקנים. היתרון הגדול שבסל קל אמריקאי ברוב המוחלט של המקרים הבסיס (איזופיקס) כלול במחיר הסל קל וזה יוצר מוצר מתשתלם מאוד. כמו כן יש תפס בית חזה שמשדרג את בטיחות המוצר, בעיקר בחורף. ולסיום חגירת התינוק נוחה יותר בתקן האמריקאי. אז סוף סוף שילב השתכנעו והתחילו לשווק גם בישראל את המוצרים האמריקאים של מקסי קוזי. כסא הבטיחות פירה 70 וכעת מקסי קוזי מיקו 30, הסל קל האמריקאי של מקסי קוזי.
זהו צעד נפלא שכן עד היום רכישת סל קל מקסי קוזי הייתה כרוכה ברכישת סל קל יחסית יקר ובסיס במחיר מאוד יקר. במקרה של סל קל מיקו יש לנו עסקת חבילה מושלמת ומשתלמת. במחיר כניסה של 1099 ש"ח (יתכן ויעלה) הצרכן מקבל סל קל + בסיס איזופיקס. הסל קל מדורג כאחד מחמשת הסל קלים המומלצים ביותר של הקונסיומר ריפורטס, גוף הצרכנות המוביל בארה"ב וגם הגוף שמבצע את מבחני הריסוק והשימוש הקפדניים ביותר. 
היתרון הנוסף והגדול של המיקו הוא האפשרות לחברו על רוב העגלות המובילות בשוק בעזרת מתאמים.
לסיכום: יש כאן חבילה משתלמת ואם מחפשים סל קל שמתחבר לעגלות זהו כיום הסל קל עם התמורה הכי טובה לכסף.

 צווארון לתינוק


0 תגובות on "סל קל מקסי קוזי מיקו 30 / Maxi Cosi Mico "

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם