ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

טיולון איזי בייבי מקסי (בובו 2) / (EASY BABY MAXY (BOBO2


טיולון איזי בייבי מקסי (בובו 2) / (EASY BABY MAXY (BOBO2
חברת איזי בייבי השיקה בימים אלו טיולון חדש מדגם מקסי. בחנויות כבר מכנים את הדגם בובו 2 או בובו החדש וכדומה מכיוון שאיזי בייבי היא גם יצרנית הבובו. טיולון הבובו זכה ועדיין זוכה להצלחה עצומה בישראל והיה הראשון שהתחרה ראש בראש מול טיולון היויו רק במחצית מהמחיר. כעת הגיע טיולון המקסי שהוא למעשה בובו משופר.
השיפורים המרכזיים הם מדרך רגליים מתכוונן אשר נדיר בטיולונים מסוג זה, גגון ענק אשר נדיר מאוד בטיולונים מסוג זה, ידית אחיזה נעימה למגע ויכולת ניוד שופרה משמעותית בזכות גלגלים גדולים יותר. הסל גם גדל ובדומה לבובו יש מעקה אשר גם לא מגיע ברוב הטיולונים מסוג זה. בהחלט מדובר בטיולון מעולה עם יכולת ניוד משובחת, לאור השיפורים המשקל עלה אך זה לא חיסרון מכיוון שיכולת הניוד המשופרת גורמת להרגיש שאנו דוחפים טיולון קליל ולכן המשקל מתבטא רק בהרמה לרכב, היות ועדיין מדובר בטיולון קל משקל אין זה חיסרון ולהפך, כעת הטיולון יציב יותר בעיקר עם תיק כבד.
החיסרון המרכזי שמצאנו הוא גב שרוכים אך אין מה לעשות זהו מנגנון שחוסך משקל. כמו כן מדובר באחד מהטיולונים המרווחים בסגמנט ולכן גם אחד המומלצים. כמו כל טיולון הבד יחסית דק ולכן מומלץ לרכוש יחד איתו מזרן עגלה איכותי.

פרסומת:
מזרן לעגלה


0 תגובות on "טיולון איזי בייבי מקסי (בובו 2) / (EASY BABY MAXY (BOBO2"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם