ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

צ'יקו 2015 / Chicco 2015


צ'יקו הציגו מספר חידושים לקראת 2015. צ'יקו לייטוואי הייתה מלכת הטיולונים בשלוש השנים האחרונות עד שהגיע הג'ואי בריסק דלוקס . הבריסק נתנה כמה דברים שללייטוואי היו חסרים בעיקר פגוש. כעת צ'יקו הציגו את הלייטוואי עם פגוש ובצבעים חדשים ותוססים, גם האקו זכתה לפגוש ולצבעים מרהיבים ואפילו מהודרה מיוחדת וצבעונית במיוחד. אין ספק שבצ'יקו לא מוותרים על כס מלכות הטיולונים ועם צבעוניות כזו וגרסא משודרגת הם בהחלט ישמרו על התואר.
צ'יקו הציגו גרסא חדשה לליבינג. הליבינג לרגע הייתה עגלה נמכרת בישראל אבל היא בעיקר אחת העגלות הנמכרות באירופה. הגרסא החדשה זכתה לעיצוב יפה ונקי ולמנגנון קיפול חדש וקליל. הגלגלים שופרו וגם סל החפצים הוגדל ושופר.



אחת העגלות המדוברות של צ'יקו היא הבראבו, מדובר בעגלה מעוצבת, קלה ומפנקת. הם לקחו את כל מה שטוב בקורטינה המעולה שלהם ויישמו זאת על הבראבו, הדבר הטוב ביותר שהם עשו בבראבו הוא מנגנון הקיפול המדליק, המנגנון מזכיר קצת את זה של בייבי ג'וגר אך כאן הוא יותר יעיל ויותר בטיחותי. על העגלה מתלבש סל קל הקייפיט המצוין שלהם. בשלב זה לא עשו לה אמבטיה, נקוה שבעתיד נראה כזו.
           



צ'יקו הציגו הליכון מהפכני, גם הליכון ישיבה רגיל, גם מוצר שיכול לשמש למשחק ופיתוח העמידה וגם הליכון דחיפה לשלב התחלת ההליכה. בהחלט מוצר מדהים, ההליכון גם מגיע בצבעוניות מיוחדת. ללא ספק מי שיחפש ההליכון הבחירה נעשה קלה.

אנו לא יודעים מתי יגיעו המוצרים לארץ או אם כולם יגיעו, אנו נעדכן ברגע שמשהו מהדברים יגיע אז שווה לעקוב. 


0 תגובות on "צ'יקו 2015 / Chicco 2015"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם