ShareThis

*

*
עגלת תינוק בייבי בוס טייגר - עגלה קטנה עם יכולות גדולות

יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

גרקו 2015 / Graco 2015


גרקו הציגו לקראת שנת 2015 כמה חידושים. החידוש הראשון הוא מהדורה מיוחדת לדגם האיבו הפופולארי שלהם. המהדורה נקראת איבו אס אי (Evo SE). במהדורה זו הבדים איכותיים יותר ועיצוב השלדה במראה עדכני בשילוב מראה רטרו בבדים, מאוד מזכיר את המהדורה של בוגבו קמיליון קלאסיק.אנו לא יודעים לומר אם מהדורה זו תגיע לארץ, גם בשנה שעברה הוצגה מהדורה מיוחדת שלא זכתה להגיע לישראל. כמובן שנעדכן אם יהיה חדש בנושא.








גרקו הציגו דגם חדש עם שם ישן. גרקו מטרו, אי שם בתחילת שנות ה- 2000 זו הייתה העגלה הנמכרת ביותר של החברה, מאז עברו הרבה מים בנהר, העגלות הפכו משולבות, פלצניות וכו' ולא נותר מקום לעגלת טיולון עירונית. בשנים האחרונות דווקא הביקוש גובר לעגלות כאלו ואין סיבה למה לא להחזיר לחיים את המלכה של העגלות.
המטרו תהיה עגלת טיולון מאוד מאוד קלה, נוחה להליכה, מדף הרגליים מתכוונן, היא נשכבת למצב כמעט שטוח, הגגון והסל ענקיים וכמו תמיד כנראה גם המחיר יהיה מצחיק. גם כאן לא ידוע אם היא תגיע לארץ.

כמוכן הוצגו עוד 2 מוצרים אשר רלוונטים לישראל, לצערינו לא הורשנו לצלמם.
המוצר הראשון היא עגלת תאומים מאוד קלה, נוחה להליכה ובעלת קיפול קוויק פולד, זהה לבייבי ג'וגר סיטי מיני. עגלה זו כן תגיע לארץ וצפוי לה מחיר אטרקטיבי.
המוצר השני הוא כסא בטיחות מגיל לידה עד משקל 45 ק"ג. למעשה כסא זה צפוי להתחרות באוונפלו סימפוני, גם לו צפוי מחיר אטרקטיבי.

0 תגובות on "גרקו 2015 / Graco 2015"

הוסף רשומת תגובה

מבצעי החודש

עקבו אחרינו גם ב- / Follow us

 

בייבי בוס 101 כל הזכויות שמורות 2013 Baby Blog עוצב ע"י בניית אתרים בחינם